برلین: به جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران نخواهیم پیوست

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 16:55
معاون صدراعظم آلمان اعلام کرد که برلین به جنگ افروزی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران نخواهد پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، «لارس کلینگبیل» (Lars Klingbeil)، وزیر دارایی و معاون صدراعظم آلمان امروز شنبه در سخنانی اعلام کرد که برلین به جنگ افروزی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران نخواهد پیوست.

معاون صدراعظم آلمان در این خصوص گفت که به شدت تردید دارد که تجاوز جاری «طبق قوانین بین‌ المللی مشروع باشد.»

«لارس کلینگبیل» سپس گفت: آشکارا اعلام می کنم که این جنگ ما نیست و برلین در این جنگ شرکت نخواهد کرد. این موضوع، ما را به جهانی سوق می‌ دهد که دیگر هیچ قانونی در آن وجود ندارد.

گفتنی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی از صبح روز نهم اسفند ماه بر خلاف منشور ملل متحد به خاک ایران تجاوز کردند، تهران نیز بر اساس قانون دفاع مشروع و متقابل، اهداف آمریکایی- صهیونیستی را هدف موشک های خود قرار داده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.