درخواست تکراری ترامپ: ایرانیان بدون قید و شرط تسلیم من شوند

خبرآنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 20:16
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز جمعه و در هفتمین روز تجاوز ایالات متحده و اسرائیل به ایران، با انتشار پیامی ادعا کرد جز «تسلیم بی‌قید و شرط» توافقی با ایران صورت نخواهد گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، ترامپ در شبکه اجتماعی تروث سوشال خود روز جمعه به وقت محلی مدعی شد: «هیچ توافقی با ایران وجود نخواهد داشت، مگر تسلیم بی‌قید و شرط!

به نوشته ایرنا زئیس جمهور جنگ طلب آمریکا ادعا کرد: «سپس با انتخاب رهبر یا رهبرانی بزرگ و قابل قبول، ما به همراه بسیاری از متحدان و شرکای فوق‌العاده و بسیار شجاع خود، خستگی‌ناپذیر تلاش خواهیم کرد تا ایران را از لبهٔ نابودی بازگردانیم و آن را از نظر اقتصادی بزرگ‌تر، بهتر و قدرتمندتر از همیشه بسازیم.»

وی که به همراه اسرائیل در حال تخریب و بمباران زیرساخت های ایران و اماکن غیر نظامی و مراکز آموشی، درمانی و مسکونی علاوه بر نظامی هستند، ادعا کرد: «ایران آینده‌ای عالی خواهد داشت.»

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.