هشدار حزب‌الله به شهرک‌های اسرائیلی: تخلیه کنید

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 08:15
حزب الله لبنان خطاب به شهرک های صهیونیست نشین شمال اراضی اشغالی هشدار تخلیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان اعلام کرد که تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه حاکمیت این کشور و غیرنظامیان و همچنین تخریب زیرساخت های شهری در لبنان بی پاسخ نخواهد ماند.

این حزب به ۲۳ شهرک صهیونیست نشین نزدیک مرزهای لبنان واقع در شمال اراضی اشغالی هشدار داد.

حزب الله لبنان با صدور این هشدار تاکید کرد که باید شهرک های مذکور تا مسافت ۵ کیلومتری تخلیه شده و از مناطق جنوبی لبنان فاصله بگیرند.

طی ساعات گذشته نیز رزمندگان لبنانی تعداد پرشماری از عملیات های موشکی علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.