سقوط یک جنگنده آمریکایی در استان بصره عراق

مشرق نیوز جمعه 15 اسفند 1404 - 00:32
برخی منابع خبری محلی از سقوط یک جنگنده متعلق به آمریکا در نزدیکی فرودگاه بصره خبر داده‌اند و اعلام کرده‌اند نیروهای امنیتی در حال بررسی وضعیت خلبان این هواپیما هستند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عراقی گزارش دادند که یک جنگنده متعلق به آمریکا در استان بصره در جنوب عراق سقوط کرده است.

بر اساس این گزارش، این جنگنده در منطقه «الکرمه» در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بصره سقوط کرده است.

منابع محلی اعلام کرده‌اند که عملیات جست‌وجو برای یافتن خلبان آغاز شده و گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که خلبان توسط نیروهای امنیتی در بصره بازداشت شده است.

در همین راستا، فرماندهی پلیس بصره در گفت‌وگو با شبکه الجزیره اعلام کرد که نیروهای این یگان برای یافتن خلبان آمریکایی که در محدوده این استان سقوط کرده است، اعزام شده‌اند.

به گفته پلیس بصره، عملیات جست‌وجو همچنان ادامه دارد و تاکنون خلبان مورد نظر پیدا نشده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.