آلمان: در جنگ علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد

عصر ایران پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 18:42
فریدریش مرتس صدراعظم آلمان شنبه شب گفته بود که برلین در حملات آمریکا و اسرائیل علیه ایران مشارکت نکرده است.
یوهان وادفول وزیر خارجه آلمان پنجشنبه گفت که برلین به تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران نخواهد پیوست و حمایت از تغییر رژیم را رد کرد.
 
به گزارش آناتولی، وادفول به خبرنگاران گفت: آلمان در این جنگ مشارکت ندارد و این رویکرد به قوت خود باقی خواهد بود.
 
وی افزود: ما همچنین در هیچ اقدامی در راستای تغییر رژیم در هیچ کشور از جمله ایران مشارکت نخواهیم کرد.
 
فریدریش مرتس صدراعظم آلمان شنبه شب گفته بود که برلین در حملات آمریکا و اسرائیل علیه ایران مشارکت نکرده است.
 
وی همچنین سه‌شنبه شب در دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید اظهار کرد: این (جنگ علیه ایران) به اقتصادهای ما آسیب می‌زند.
 
وی با اشاره به بالا رفتن قیمت نفت و گاز در پی این جنگ و خسارتی که به اقتصاد کشورها وارد می‌کند، افزود: به همین دلیل است که همه ما امیدواریم که این جنگ در اسرع وقت به پایان برسد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.