هادی مقدمدوست، نویسنده و کارگردان سینما در وصف این روزهای وطن و امام شهید یادداشتی نوشت.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما ،در این یادداشت آمده است :مردم کاملا واضح میبینند که برای دشمنشان قتل نظامی و غیرنظامی هیچ فرقی ندارد.
مردم کودکان و نوزادان شهید جنگ دوازده روزه و بیش از صد و پنجاه دانشآموز شهید و کم سن میناب را دیدهاند
مردم خبر دارند دشمنشان از نطفه غاصب و قاتل است. مردم دعوت دشمن از انواع و اقسام تروریستها را برای آشوب و اشغال و تجزیه میبینند. مردم اطلاع دارند این دشمنان دائما مشغول تحریم و تخریب زیرساختهای کشورشان بودهاند!
مردم متوجهند این دشمنان شیاد در اوج جنایتهای جنگی، همچنان احمقانه وانمود میکنند دلسوز هستند و قصد کمک دارند!
مردم دانا هستند و فریب نمیخورند چرا که حقطلبند. چرا که یکی همواره بوده و هست که واضح و صریح و شجاعانه «حرف حق» را گفته و میگوید و قدرتمندانه تمام قوا را برای دفاع از مردم و ایران در برابر دشمن آماده ساخته و فرمانده بوده و هست و خود «اولین شاهد دفاع از حق» شد و تا ابد حق را شهادت خواهد داد
صدای «شهید اول» ایران، صدای «رهبر شهید» ایران همچنان میپیچد و با یاری حضرت حق، همچنان اجازه نمیدهد هیچ خیال و سعی باطلی، حقطلبی مردم پهلوان ایران را مغلوب کند
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.