یاس بعد از مدت‌ها در کنار مهران غفوریان دیده شد

پارسینه دوشنبه 01 تیر 1405 - 21:22
مهران غفوریان با انتشار عکسی در کنار یاس، خواننده شناخته‌شده رپ فارسی، تولد او را تبریک گفت و توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.

به گزارش پارسینه ، غفوریان در کنار این تصویر نوشت: «یاس داداش، تولدت مبارک.» عکسی که به نظر می‌رسد در یک رستوران ثبت شده باشد و با استقبال دنبال‌کنندگان این دو چهره همراه شده است.

نکته‌ای که بیش از همه مورد توجه کاربران قرار گرفته، انتشار تصویری از یاس پس از مدت‌ها دوری او از فضای رسانه‌ای است. با این حال، مشخص نیست این عکس به تازگی ثبت شده یا مربوط به گذشته است.

یاس از چهره‌های شناخته‌شده موسیقی رپ فارسی محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر حضور کمتری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته است؛ موضوعی که باعث شده انتشار این تصویر برای طرفداران او جالب توجه باشد.

Screenshot_۲۰۲۶۰۶۲۲_۲۰۵۸۰۷_Chrome

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.