حزب‌الله: رادارهای گنبد آهنین اسرائیل در حیفا را هدف قرار دادیم

الف چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 18:19
جنبش حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن رادارهای گنبد آهنین در شهر اشغالی حیفا خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های لبنانی، جنبش حزب‌الله اعلام کرد که روز گذشته رادارهای گنبد آهنین در پایگاه «ایلعیزر» در شهر اشغالی حیفا را با پهپاد هدف قرار داده است.

این جنبش همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به ده‌ها شهر و شهرک لبنانی از جمله ضاحیه جنوبی بیروت، ظهر امروز پایگاه دریایی حیفا را با پهپادهای انتحاری هدف قرار دادند.

حزب‌الله همچنین از حمله به یک پایگاه دیگر صهیونیستی خبر داد و افزود که پایگاه «عین شیمر» (پایگاه پدافند موشکی) واقع در فاصله ۷۵ کیلومتری مرز لبنان و فلسطین اشغالی در شرق الخضیره را نیز هدف حمله پهپادی قرار داده است.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در پی پرتاب خمپاره و پهپاد، آژیرهای خطر در کریات شمونه و ۱۷ پایگاه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمدند.

حزب الله امروز همچنین اعلام کرد که یک تانک اسرائیلی در منطقه المطله را با موشک هدایت شونده هدف قرار داده است.

رسانه‌های اسرائیلی با تأیید این حمله، اعلام کردند که حزب الله، امروز یک یگان نظامی را با موشک‌ هدایت دهنده هدف قرار داد، اما این حمله خسارتی به همراه نداشته است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که با چندین راکت تجمع نیروهای اسرائیل در تپه العجل در شمال شهرک کفاریوفال هدف قرار داده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.