گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه اندونزی

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوگی یونو وزیر امور خارجه جمهوری اندونزی در یک تماس تلفنی گفت‌و‌گو کردند.

گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه اندونزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،در این گفت‌و‌گو وزیر خارجه اندونزی شهادت مقام معظم رهبری را تسلیت گفت و با ابراز نگرانی عمیق نسبت به شرایط وخیم امنیتی در منطقه ابراز امیدواری کرد که شرایط هرچه سریع‌تر به سمت آرامش پیش برود.

وزیر خارجه کشورمان با تقدیر از مواضع اصولی دولت اندونزی در خصوص تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، جنایات جنگی ارتکابی آمریکا و رژیم صهیونیستی در سه روز گذشته در حمله به مدارس، بیمارستان‌ها، مساجد، اماکن فرهنگی و نیز مراکز ارائه‌دهنده خدمات عمومی از جمله دو مقر پلیس دیپلماتیک در تهران را تشریح نمود و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغازگر هیچ جنگی نبوده است، اما در دفاع از حریم ایران و مقابله با تعرض وحشیانه بیگانه به سرزمین و حاکمیت ملی ایران با تمام توان عمل می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.