آلبانیز: نابودی گسترده غزه یک استثنا نبود

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
گزارشگر ویژه سازمان ملل در پیامی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان هلال احمر در تهران، اعلام کرد: نابودی گسترده غزه یک استثنا نبود.

آلبانیز: نابودی گسترده غزه یک استثنا نبود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر ویژه سازمان ملل در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: هشدار داده بودیم که ویرانی گسترده غزه یک استثنا نبود بلکه نقشه‌راهی بود برای سرکوب کردن هر کسی که با امپریالیسم زر و زورِ آمریکا و (رژیم) اسرائیل و متحدان جهانی‌شان مخالفت کند.

وی همچنین با بیان اینکه همین حالا باید برای مقابله با این رویکرد واشنگتن و تل‌آویو و متحدان آنها اقدام کرد، یادآور شد: باید پیش از آنکه همه قوانین بین‌المللی زیر پا بروند و به کنار نهاده شوند، از این قوانین در مقابل بی‌قانونی دفاع کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.