بقائی: همان‌طور که در میدان نبرد با اقتدار عمل کردیم، در عرصه دیپلماسی هم با چشمان باز عمل خواهیم کرد

رکنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 18:34
رکناسیاسی:اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت:تحولاتی که در چند روز اخیر خبری شد، محصول چند هفته گفت‌وگو از طریق میانجیگری پاکستانی بوده است.اینکه بگوییم در زمینه بخش زیادی از موضوعات مورد گفت‌وگو به یک جمع‌بندی رسیدیم حرف درستی است؛ اما اینکه بگوییم این به معنای امضای یک توافق قریب‌الوقوع است، نیست.اینکه ظرف چند ساعت با دیدگاه‌های متفاوت، مواجه شویم روند هر گفت‌وگویی را دچار اشکال می‌کند.همان‌طور که در میدان نبرد با اقتدار عمل کردیم، در عرصه دیپلماسی هم با چشمان باز، با در نظر داشتن تجارب پیشین، برای صیانت از منافع ملی ایران کوشش خواهیم کرد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.