مسئول سابق صهیونیست: قدرت ایرانی‌ها در مذاکره کردن ثابت شده است

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 18:16
یک مسئول سابق در رژیم صهیونیستی به قدرت ایرانی ها در اجرای مذاکرات اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یعقوب ناگل رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: تاریخ ثابت کرده به محض آن که وارد اتاق مذاکرات با ایرانی ها می شوی هرگز پیروزمندانه از آن خارج نخواهی شد.

پیشتر نیز «بن درر یمینی» نویسنده و تحلیلگر صهیونیستی در مقاله‌ای در روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نسبت به پیامدهای هرگونه توافق میان واشنگتن و تهران برای آینده این رژیم هشدار داد.

وی در این مقاله تصریح کرد هر نوع تفاهم یا توافق احتمالی میان آمریکا و جمهوری اسلامی ایران می‌تواند به گفته او، برای تل آویو به یک «فاجعه راهبردی» تبدیل شود و جایگاه این رژیم را در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی تضعیف کند. اسرائیل اکنون در یکی از پیچیده‌ترین، حساس‌ترین و خطرناک‌ترین مراحل راهبردی تاریخ خود قرار گرفته و هرگونه تغییر در رویکرد واشنگتن نسبت به تهران می‌تواند پیامدهای جدی برای آینده این رژیم به همراه داشته باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.