بقایی: تصمیم گرفتیم روی پایان دادن به جنگ تمرکز کنیم

پارسینه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصمیم گرفتیم روی پایان دادن به جنگ تمرکز کنیم، زیرا این موضوع برای همه مناطق، برای ملت ما و برای جامعه بین‌المللی نگران‌کننده است.

به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا، اسماعیل بقایی گفت: در فضایی از بی‌اعتمادی و سوءظن شدید نسبت به ایالات متحده مذاکره می‌کنیم. بر اساس تجربه گذشته، ما تصمیم گرفتیم وقت خود را روی مسائلی که قبلاً آن‌قدر پیچیده بوده‌اند که نتوانسته‌ایم به توافق برسیم، تلف نکنیم.

وی تاکید کرد: فعلاً، ما تصمیم گرفتیم روی پایان دادن به جنگ تمرکز کنیم، زیرا این موضوع برای همه مناطق، برای ملت ما و برای جامعه بین‌المللی نگران‌کننده است.

به گفته بقایی، اگر آمریکایی‌ها واقعاً در مورد دیپلماسی جدی هستند، باید از این فرصت استفاده کنند، زیرا تمام جهان منتظر است تا آن‌ها حداقل حسن‌نیت خود را نشان دهند.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.