علیرضا داودنژاد: شهید لاریجانی را یک تماشاگر خوب دیدم

عصر ایران چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
خنده ام گرفته بود و حتی در آن فضا، شوخی کردم و گفتم سلام من را هم به آن‌ها برسانید. ایشان هم با همان جدیت سلام من را رساند و بعد باهم گفتیم و خندیدیم و در نهایت هم مشکل‌ کم و بیش حل شد.

علیرضا داودنژاد، کارگردان دیدار خود با شهید لاریجانی را مرور کرد و گفت: بیش از هر چیز، ایشان را یک تماشاگر خوب دیدم. برای یک فیلمساز، داشتن مخاطب جدی و دقیق خیلی ارزشمند است. پیش از این هم از چهره‌هایی مثل مهرجویی، کیارستمی، تقوایی یا حاتمی‌کیا بازخوردهای خوبی گرفته بودم، اما نوع نگاه و صحبت‌های ایشان، به عنوان وزیر و با آن تواضع و صمیمیت، جنس دیگری داشت. واقعاً حس کردم جز تقوایی هیچ‌کس به اندازه او از فیلم “نیاز” لذت نبرده است.

به گزارش صبا، وقتی مشکلاتم را درباره برخورد برخی نهادهای فرهنگی مطرح کردم، بلافاصله گوشی را برداشت و با مسئولان مربوطه تماس گرفت. با لحنی جدی و حتی توبیخی از آن‌ها توضیح خواست که چرا چنین برخوردی با فیلم شده است. با هر مسولان دو نهاد صحبت کرد و تأکید کرد که این وضعیت باید اصلاح شود.

راستش کمی هم با تعجب خنده ام گرفته بود و حتی در آن فضا، شوخی کردم و گفتم سلام من را هم به آن‌ها برسانید. ایشان هم با همان جدیت سلام من را رساند و بعد باهم گفتیم و خندیدیم و در نهایت هم مشکل‌ کم و بیش حل شد. 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.