سخنگوی هیات رئیسه: جلسات علنی مجلس هفته آینده به صورت وبیناری برگزار می شود

مشرق نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:51
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده در کنار نشست ها و جلسات کمیسیون های تخصصی که در حال برگزاری هستند، جلسات صحن نیز به صورت وبیناری برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، عباس گودرزی با اشاره به برگزاری جلسه امروز هیات رییسه گفت: در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مباحث مختلف در ارتباط با مشکلات اقتصادی و معیشتی و به خصوص گرانی‌های اخیر بحث و بررسی های لازم به عمل آمد و پیگیری‌هایی نیز در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در خصوص برگزاری جلسه صحن نیز مقرر شد هفته آینده در کنار نشست ها و جلسات کمیسیون های تخصصی که در حال برگزاری هستند جلسه صحن نیز به صورت وبیناری برگزار شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.