روز‌های بلیت نیم‌بهای سینما به ۲ روز افزایش یافت

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
با تصویب شورای صنفی نمایش فیلم، روز‌های بلیت نیم‌بها به ۲ روز افزایش یافت و طرح شناور بلیت سینما‌ها از چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

روز‌های بلیت نیم‌بهای سینما به ۲ روز افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سومین جلسه شورای صنفی نمایش  با حضور مهدی کرم‌پور دبیر شورای صنفی نمایش و نماینده شورای عالی تهیه‌کنندگان، مجتبی بهزادیان مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و نمایش فیلم، محمدرضا صابری و رضا سعیدی‌پور نمایندگان انجمن سینماداران، اصغر نعیمی نماینده کانون کارگردانان علی میرزایی نماینده سازمان سینمایی و فاطمه امیرآبادی نماینده سامانه سمفا و در محل سازمان سینمایی، دفتر روح‌الله حسینی برگزار شد.

در این جلسه به‌اتفاق آرا مصوب شد روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته بلیت سینما نیم‌بها باشد، همچنین طرح شناور افزایش قیمت بلیت از روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت در تمام سینما‌های سراسر کشور اجرایی شود.

بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم طرح شناور قیمت بلیت به شرح زیر است:

روز‌های نیم‌بها؛ سینما‌های مدرن ۹۰ هزار تومان، سینما‌های ممتاز ۶۰ هزار تومان و سینما‌های درجه‌یک ۵۰ هزار تومان.

روز‌های پنجشنبه، جمعه، اعیاد و تعطیل؛ سینما‌های مدرن ۱۸۰ هزار تومان، سینما‌های ممتاز ۱۲۰ هزار تومان و سینما‌های درجه‌یک ۹۰ هزار تومان.

روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه قبل از ساعت ۱۷ بلیت سینما نیم‌بها و بعد از ساعت ۱۷؛ سینما‌های مدرن ۱۵۰ هزار تومان، سینما‌های ممتاز ۹۰ هزار تومان و سینما‌های درجه‌یک ۷۰ هزار تومان.

در جلسه شورای صنفی مقرر شد انجمن سینماداران و پخش‌کنندگان قرارداد فی مابین خود را برای این طرح اصلاح کنند و این طرح حداکثر تا تاریخ ۱۷ خرداد اجرایی خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.