واکنش ناتو به کاهش نظامیان آمریکایی در اروپا

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:02
سخنگوی ائتلاف نظامی ناتو روز شنبه گفت که با واشنگتن در تماس هستند تا جزئیات بیشتری درباره تصمیم کاهش نیروهای آمریکایی در آلمان به‌دست بیاورند.

به گزارش خبرآنلاین، «آلیسون هارت» سخنگوی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روز شنبه گفت: « ما در حال همکاری با آمریکا هستیم تا جزئیات تصمیم آن برای کاهش نیروهایش در آلمان را به دست آوریم».

بنا به روایت فارس؛ هارت در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) توضیح داد: «کاهش نیروهای آمریکا، اهمیت تداوم افزایش سرمایه‌گذاری دفاعی اروپا و پذیرش مسئولیت بیشتر برای حفظ امنیت مشترک را نشان می‌دهد».

شبکه «الجزیره» به نقل از وی گزارش داد: «ما به توانایی خود در تضمین بازدارندگی و دفاع اطمینان داریم، زیرا این گذار به سوی اروپای قوی‌تر در چارچوب ناتوی قوی‌تر ادامه دارد».

بامداد پنجشنبه بود که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد واشنگتن در حال بررسی کاهش احتمالی نیروهایش در آلمان است و تصمیم درباره آن به زودی اعلام می‌شود.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.