روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران اعلام کرد یگان کشف و خنثیسازی این سپاه، به دستور سردار ولیزاده و با اتکا به توان تخصصی نیروهای خود، عملیات خنثیسازی بمب گلاید AGM-154 JSOW را در شهرستان پیشوا با موفقیت به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این عملیات پنجمین مورد خنثیسازی بمبهای هوایی پیشرفته منتسب به رژیم صهیونیستی و آمریکا توسط این یگان به شمار میرود.
بنابر این گزارش، متخصصان یگان خنثیسازی سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران پیشتر نیز در جریان جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و جنگ تحمیلی سوم، انواع بمبهای هوایی همچون BLU‑۱۰۹، GBU‑۳۹ ، MK‑۸۴ و AGM ۱۵۴ را خنثی و برای بهرهبرداری فنی و مهندسی معکوس در اختیار متخصصان کشور قرار دادهاند.
درضمن این موفقیت اخیر تنها بخشی از توان تخصصی و اقتدار عملیاتی یگان کشف و خنثیسازی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.