رحیم‌پور ازغدی: تا به دشمن ضربه کمرشکن وارد نکنیم، «جنگ» یا حالت «نه جنگ و نه صلح» ادامه خواهد یافت

افکار نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:50
آن‌ها دوباره ۱۰-۲۰ چهره کارآمد را ترور می‌کنند و نقاط حساس را بمباران می‌کنند، برای آن‌که خون‌ریزی در بدن ایران زیاد و کم‌کم ضعیف و تسلیم شود.

آن‌ها دوباره ۱۰-۲۰ چهره کارآمد را ترور می‌کنند و نقاط حساس را بمباران می‌کنند، برای آن‌که خون‌ریزی در بدن ایران زیاد و کم‌کم ضعیف و تسلیم شود.

این‌بار که جنگ آغاز شود من فکر می‌کنم که باید ایران و جبهه مقاومت باهمه قدرت و در همه ابعاد و به همه اهداف، ضربه بزنند. 

شهیدان دیگری خواهیم داد اما باید کمر دشمن و عوامل و متحدینش را با تمام ظرفیت، بشکنیم. شطرنج نیست، جودو در سنگین‌ترین وزن است.

آمریکا و عوامل منطقه‌ای برای چند ترور بزرگ دیگر و دوباره بمباران مردم آماده می‌شوند. درحالی‌که مطمئن شده‌اند متقابلا داخل خاک آمریکا، هیچ از مراکز سیاسی، نظامی یا اطلاعاتی و اقتصادی یا پالایشگاه‌ها و کارخانه‌های اسلحه‌سازی شان هیچ صدمه متقابلی نمی‌بیند.

هنوز ما به‌قدر لازم افکارعمومی آمریکا را به‌طور جدی و تاثیرگذار تکان نداده‌ایم. یک تکان خیلی شدید به اقتصاد آمریکا و اروپا می‌تواند نتیجه بدهد.

نمی‌شود هرچند هفته و ماه، در ایران، ترور و بمباران کنند، اما رهبران کفر و جنگ افروزان در کاخ‌هایشان آرام و امن بنشینند و بدون هزینه‌دادن، فرمان آتش بدهند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.