واکنش بقایی به گزارش آمریکا درباره اقدام تجاوزکارانه علیه ملت ایران

الف یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:45
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به گزارش وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر ورود به جنگ با ایران در راستای «دفاع از خود» واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر ورود به جنگ با ایران در راستای «دفاع از خود»، در پیامی در شبکه ایکس نوشت:

«دفاع از خود» در برابر چه چیزی؟! آیا «حمله مسلحانه‌ای» از سوی ایران صورت گرفته بود که «دفاع از خود» را توجیه کند؟ قطعاً نه! بنابراین حمله نظامی آمریکا علیه ایران، «دفاع از خود» نبود - بلکه یک اقدام تجاوزکارانه علیه ملت ایران بود.

واکنش بقایی به گزارش آمریکا درباره اقدام تجاوزکارانه علیه ملت ایران

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.