سرلشکر رضایی: دشمن خطا کند، از آن‌ها اسیر می‌گیریم

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 22:36
فرمانده کل سپاه در دفاع مقدس ۸ ساله به آمریکا هشدار داد؛ بهتر است شروط ۱۰ گانه ایران را بپذیرند وگرنه درصورت هرگونه خطا نظامیانشان به اسارت گرفته می‌شوند.

سرلشکر رضایی: اگر دشمن خطا کرد، از آنها اسیر می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرلشکر محسن رضایی با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری با بیان اینکه نظامیان آمریکایی هشدار می‌دهند اگر این کشور جنگ را ادامه دهد، احتمال غرق شدن ناوها و از بین رفتن سربازانشان وجود دارد، گفت:اگر جنگی در بگیرد، متمرکز بر سواحل جنوبی، مناطقی از ایران در حدود اصفهان و مرزهای غربی می‌تواند باشد. این آخرین برنامه و طرحی است که آمریکایی‌ها می‌توانند روی میز بگذارند اما دور جدید جنگ برای آمریکا فاجعه‌آمیز است.

ترامپ می‌تواند صبر کند تا روز دوشنبه کل این بن‌بستی را با آن مواجه شده، گردن کنگره بیندازد. اگر کنگره تصمیم بگیرد جنگ نشود، ترامپ می‌تواند تقصیر کنگره و دموکرات‌ها بیندازد. اگر کنگره با تداوم جنگ همراهی کند، ترامپ پیامد ادامه جنگ را گردن آنها خواهد انداخت. 

رئیس جمهور آمریکا برای فرار از بن‌بستی که گیر افتاده، ممکن است به محاصره اقتصادی و دریایی ادامه دهد تا مشکلات اقتصادی ایران را افزایش دهد. سازمان‌های سیا و موساد هم کودتاهای مشابه دی ماه را پیش از جام چهانی فوتبال به راه بیندازند.

کم‌ضررترین راهکار برای آمریکا پذیرفتن شروط ۱۰گانه ایران است. اگر آمریکا وارد جنگ شود، منتظر باشد شمار زیاد اسیر از آنها بگیریم.

ترامپ! گوش‌هایت را می‌بریم و می‌اندازیم در دریای عمان! اگر می‌خواهی، جلو بیا! همه مردم استان‌های جنوبی و سواحل خلیج فارس تقاضا می‌کنم آماده باشید تا اگر دشمن خطا کرد، از آنها اسیر بگیرید!

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.