ثبت جنایت دشمن در «اهل ایران»

خبرآنلاین چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 11:01
محمد اسفندیاری کارگردان یکی از اپیزودهای سریال «اهل ایران» یادداشتی را درباره ایران منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد اسفندیاری کارگردان اپیزود «شانه‌ها» از سریال «اهل ایران» در یادداشتی از این روزهای وطن و قصه اپیزودش گفت.

متن یادداشت به شرح زیر است:

«با شروع جنگ، شبیه همکارانم در صف قیام مردم ایستادم. انتهای صف؛ ایران فرزندانش را صدا می‌زد و آنها با فریاد الله اکبرشان به آن جان می‌دادند. عده‌ای هم جانشان را می‌دادند.

دیدم و یاد گرفتم؛

حضور در «اهل ایران» برای من تأسی از حرکت مردم غیور ایران بود. اپیزود «شانه‌ها» تلاش کوچکی برای ثبت جنایت دشمن در واقعه میناب است. خدا را شاکرم از این توفیق.»

سریال «اهل ایران»، محصول جدید مرکز سریال سوره، که طراح و خالق آن محمدحسین مهدویان، مهدی یزدانی‌خرم سرپرست نویسندگان و محمدرضا منصوری تهیه‌کننده آن است، در ۱۴ قسمت ساخته و تاکنون ۶ اپیزود آن در ۳ موج از پلتفرم شیدا عرضه شده است و پخش آن به صورت هفتگی در روزهای جمعه ادامه دارد.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.