بقائی: اصرار رئیس کمیسیون اروپا بر تحریم‌های غیرانسانی علیه ایران شرم‌آور است

عصر ایران دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 22:01
هیچ کس این نمایش زننده را باور نمی‌کند. این ژست‌های نمایشی برای شما ذره‌ای اعتبار در عرصه بین‌المللی خلق نخواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت : اصرار رئیس کمیسیون اروپا بر تحریم‌های غیرانسانی علیه ایران به بهانه حقوق بشر، ریاکارانه و شرم‌آور است.
 
به گزارش ایسنا، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان رئیس کمیسیون اروپایی که ادعا کرده است «زود است راجع به رفع تحریم‌های ایران صحبت کنیم»، در مطلبی در  شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «تحریم‌های غیرانسانی اتحادیه اروپا علیه ایران، هرگز ربطی به «حقوق بشر» نداشته است؛ این تحریم‌ها از ابتدا برای پایمال کردن حقوق بنیادین ایرانیان طراحی شده‌اند.
 
وی افزود : هیچ کس این نمایش زننده را باور نمی‌کند. این ژست‌های نمایشی برای شما ذره‌ای اعتبار در عرصه بین‌المللی خلق نخواهد کرد؛ بلکه فقط رویکرد ریاکارانه و استاندارد دوگانه هیات حاکمه اروپا را بیشتر نمایان می‌کند و روند سقوط اروپا به ورطه بی‌اهمیتی و بی‌تأثیری را تسریع می‌نماید».
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.