دیدار وزیر امور خارجه با فرمانده ارتش پاکستان

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 15:17
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای تبادل نظر با مقام‌های ارشد پاکستان به اسلام‌آباد سفر کرده است، با فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

 

دیدار عراقچی با فرمانده ارتش پاکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای تبادل نظر با مقام‌های ارشد پاکستان به اسلام‌آباد سفر کرده است، صبح امروز شنبه با فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار پیرامون آخرین تحولات مرتبط با آتش‌بس و خاتمه جنگ تحمیلی آمریکا-رژیم صهیونیستی علیه ایران، و همکاری برای تقویت صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا بحث و تبادل نظر شد.

آقای عراقچی در این دیدار،  از تلاش‌های ارزشمند دولت پاکستان به‌ویژه فیلد مارشال عاصم منیر برای برقراری آتش‌بس و خاتمه جنگ قدردانی کرد و دیدگاه‌ها و ملاحظات کشورمان در این خصوص را تشریح کرد .

فیلد مارشال عاصم منیر  نیز با قدردانی از اعتماد ایران به پاکستان به‌عنوان کشور همسایه و مسلمان جهت کمک به پیشبرد روند دیپلماتیک، آمادگی این کشور را برای تداوم تلاش‌های میانجیگرانه پاکستان تا حصول نتیجه اعلام کرد.

گفتنی است، وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته با هدف انتقال ملاحظات و دیدگاه‌های ایران راجع به خاتمه جنگ تحمیلی وارد اسلام آباد شد.
این سفر در واقع در پاسخ به سفر عاصم منیر به تهران انجام می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.