نماینده رهبر شیعیان بحرین: ملت ایران فتنه موساد را در نطفه خفه کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 01:24
نماینده رهبر شیعیان بحرین گفت: اگر ملت ایران به میادین نمی آمدند، مزدوران موساد و خرابکاران و اغتشاشگران وارد می‌شدند.

شیخ عبدالله الدباغ نماینده رهبر شیعیان بحرین در پاسخ به خبرنگار مهر در میدان انقلاب تهران درباره مقاومت مردم ایران در جنگ رمضان گفت: با درود و احترام فراوان به ملت بزرگ ایران؛ این مردم به میادین آمده‌اند و از ولایت فقیه نیروهای مسلح و سپاه پاسداران دفاع می‌کنند.

وی افزود: اگر ملت ایران به میادین نمی آمدند، مزدوران موساد و خرابکاران و اغتشاشگران وارد می شدند، اما ورود ملت ایران به صحنه این فتنه را در نطفه خفه کرد.

او ادامه داد: با همبستگی این سه ضلع؛ یعنی ملت، ولی فقیه و نیروهای مسلح، ایران به زودی به یک پیروزی قاطع، مقتدرانه و ظفرمندانه دست خواهد یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.