قدردانی وزیر امور خارجه از دولت سریلانکا

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 22:37
آقای عراقچی در گفت وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه سریلانکا از اهتمام دولت این کشور در عملیات امداد و نجات ملوانان ناوشکن دنا قدردانی کرد.

قدردانی وزیر امور خارجه از دولت سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سریلانکا در تماس تلفنی درباره روابط و تقویت مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفت‌و‌گو کردند.

در این تماس تلفنی، آقای عراقچی از اهتمام دولت سریلانکا در عملیات امداد و نجات ملوانان ناوشکن دنا و مساعدت در روند انتقال پیکر‌های پاک شهدای عزیز آن ناوشکن دنا و  دلیرمردان ناو‌های ایرانی به میهن قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح جنایات ارتکابی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، حمله به ناوشکن دنا را «جنایت جنگی بی‌سابقه» توصیف و تاکید کرد: ملت ایران هیچگاه این جنایت را که نقض فاحش قواعد بنیادین حقوق بشردوستانه بین‌المللی و معاهدات ژنو ۱۹۴۹ است، فراموش نکرده و از همه ظرفیت‌های حقوقی و سیاسی برای مواخذه و مجازات عاملان و آمران آن استفاده خواهد کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.