رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: اینترنت حتما بعد از جنگ باز می‌شود، دندان روی جگر بگذارید

دیجیاتو سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 16:44
اینترنت طبقاتی؟ نمی‌شود خبرنگارانی را که در جبهه دشمن می‌جنگند خلع سلاح کرد The post رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: اینترنت حتما بعد از جنگ باز می‌شود، دندان روی جگر بگذارید appeared first on دیجیاتو.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت وعده‌ قطعی داد اینترنت بعد از پایان جنگ باز شود.

«الیاس حضرتی»، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، وعده داد اینترنت پس از پایان جنگ باز شود. او گفت: «حتما بعد از جنگ اینترنت باز می‌شود. نگران نباشید. شرایط جنگ، شرایط خاصی است و محدودیت‌های خاصی دارد. مردم در حال تحمل همه مشکلات هستند، شما هم باید کمی دندان روی جگر بگذارید و صبر کنید. بعد از جنگ، به معنای پیروزی کامل که دشمن را به شکست ذلیلانه کشاندیم، اینترنت هم باز می‌شود.»

او در پاسخ به سوالی درباره علت دسترسی گزینشی افراد به اینترنت گفت:‌ «تعداد کمی از خبرنگاران هستند که در جبهه رسانه می‌جنگند، نمی‌شود آنها را خلع سلاح کرد.»

لازم به ذکر است اینترنت در ایران از ۹ اسفند ۱۴۰۴ قطع است و با وجود گذشتن حدود ۲ هفته از شروع آتش‌بس، هنوز خبری از اتصال مجدد اینترنت نیست.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.