یک مأمور موساد در جریان جنگ با ایران به هلاکت رسید

خبرآنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 15:30
رئیس موساد اعلام کرد که یکی از مأمورهای این سازمان تروریستی در جنگ با ایران به هلاکت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیوید بارنیا، رئیس موساد اعلام کرد که یکی از مأموران این سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در جریان جنگ با ایران و در خارج از مرزهای اراضی اشغالی کشته شده است.

بنابر روایت تسنیم، او روز سه‌شنبه در مراسم روز یادبود گفت: این مأمور که با نام مستعار «M» شناخته می‌شد، در عملیات موسوم به «شیر غران» علیه ایران نقش داشته است.

این نخستین‌بار است که موساد به‌طور رسمی کشته شدن یکی از نیروهای خود را در جریان جنگ اخیر با ایران تأیید می‌کند، با این حال، جزئیاتی درباره هویت، زمان و محل دقیق این حادثه منتشر نشده است.

در بیانیه کوتاه موساد نیز آمده است که این مأمور نقشی مهم در جمع‌آوری اطلاعات و انجام عملیات مرتبط با برنامه‌های ایران ایفا کرده است.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.