تلاش دوباره ترامپ برای وادار کردن ایران به مذاکره با تهدید

مشرق نیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 07:57
رئیس جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه مدعی شد که اگر ایران به پای میز مذاکره نیاید، مشکلاتی برای آن پیش خواهد آمد.

به گزارش مشرق؛ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بعد از مواجه‌شدن با موضع قاطع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع و ملت خود در برابر زورگویی‌های وی،‌ بار دیگر برای آوردن تهران به پای میز مذاکره به تهدید متوسل شد.

ترامپ بامداد سه‌شنبه در مصاحبه با برنامه رادیویی «جان فردریکس» مدعی شد که اگر ایران به پای میز مذاکره نیاید، مشکلاتی برای آن پیش خواهد آمد.

وی درباره این ادعای خود توضیح داد: «آنها (ایران) مذاکره خواهند کرد. اگر این کار را نکنند، با مشکلاتی روبه‌رو خواهند شد که قبلاً هرگز ندیده‌اند».

خبرگزاری «تاس» به نقل از ترامپ نوشت: «امیدوارم که آنها به یک توافق منصفانه برسند و کشور خود را بازسازی کنند، اما وقتی این کار را انجام دهند، سلاح هسته‌ای نخواهند داشت. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این اتفاق بیافتد».

این در حالی است که ساعتی پیش «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی گفته بود: «ترامپ می‌خواهد با محاصره و نقض آتش‌بس، میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند؛ مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم. برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.