مرتس: دلیلی برای مداخله نظامی در کوبا وجود ندارد

الف سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 00:21
صدراعظم آلمان درباره تهدیدهای آمریکا علیه کوبا گفت: دلیلی برای مداخله نظامی در هاوانا وجود ندارد.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، فریدریش مرتس صدراعظم آلمان امروز دوشنبه درباره تهدیدهای آمریکا علیه کوبا گفت: کوبا هیچ خطری برای کشورهای ثالث ایجاد نمی‌کند.

صدراعظم آلمان در این خصوص ادامه داد: نمی دانم بر چه اساسی مداخله‌ باید صورت گیرد.

میگل دایازکانل، رئیس جمهور کوبا پیشتر با بیان اینکه احتمال حمله نظامی آمریکا به کوبا وجود دارد، گفت: ما جنگ نمی‌خواهیم، اما وظیفه ما این است که برای جلوگیری از آن آماده باشیم و اگر اجتناب‌ناپذیر شود، باید در آن پیروز شویم. شکی نیست که کوبا ملتی است که قادر به دستیابی به پیروزی است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.