محورهای رایزنی میان وزرای خارجه پاکستان و ایران

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 18:04
وزیر خارجه پاکستان در گفتگو با وزیر خارجه ایران بر لزوم ادامه گفتگو و تعامل برای حل مسائل جاری و ارتقای صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شینهوا، محمد اسحاق دار، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، امروز یکشنبه در گفتگوی تلفنی با سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران بر لزوم ادامه گفتگو و تعامل به عنوان امری ضروری برای حل مسائل جاری و ارتقای صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن تأکید کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه پاکستان در این خصوص اضافه شده است: در این رایزنی تلفنی توافق شد که رئیس جمهور ایران اواخر امروز با نخست وزیر پاکستان تلفنی صحبت خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.