نقض آتش بس؛ حملات توپخانه و تانک‌های اسرائیلی به جنوب لبنان

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 17:01
ارتش رژیم صهیونیستی با نقض آتش بس با توپخانه و تانکهای خود حملاتی به جنوب لبنان انجام داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع لبنانی از نقض آتش بس از سوی لبنان خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که شهرک کونین در بنت جبیل در معرض حمله توپخانه ای قرار گرفته است.

منابع مذکور گزارش دادند که چند گلوله توپ به این شهرک از سوی ارتش رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

خبرنگار شبکه المنار لبنان نیز اعلام کرد که تانکهای اسرائیلی شهرک های القصیر و عدشیت را گلوله باران کردند.

همچنین نظامیان اسرائیلی به سمت کشاورزان در منطقه سهل الماری تیراندازی کردند.

خبرنگار المنار گزارش داد که دشمن اسرائیلی در مناطق شمع، القنطره انفجارهایی انجام داد و در حال تخریب روستاهای مرزی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.