اژه‌ای ۵۰ درصد حقوق خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان جنگ اختصاص داد

رکنا یکشنبه 30 فروردین 1405 - 14:29
رئیس قوه قضاییه در راستای پویش «ایران همدل»، ۵۰ درصد حقوق و دریافتی ماهانه خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان در جنگ تحمیلی سوم اختصاص داد.
اژه‌ای ۵۰ درصد حقوق خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان جنگ اختصاص داد

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در راستای پویش «ایران همدل و پشتیبانی مردمی از خانواده‌های آسیب‌دیده در جنگ تحمیلی سوم»، به معاونت مالی و پشتیبانی قوه قضاییه دستور داد، ۵۰ درصد حقوق و دریافتی ماهانه خود را فعلاً به مدت ۶ ماه (از فروردین تا شهریور ۱۴۰۵) به مصارفی در راستای کمک به آسیب‌دیدگان در جنگ تحمیلی سوم اعم از ایرانی یا محور مقاومت (به ویژه لبنان ) با تشخیص مسئولین ذیربط پرداخت کند.

به گزارش ایرنا، رئیس قوه قضاییه ۲۵ فروردین امسال در پیامی ضمن حمایت از پویش «ایران همدل» در کمک به مردم مقاوم لبنان و حزب‌الله سرافراز، در فضای مجازی نوشت: اکنون که صهیونیست‌های جانی، مجدداً به مردم مظلوم لبنان، وحشیانه هجوم برده‌اند، مردم و مقاومت لبنان، چشم‌به‌راه کمک ملت‌های مسلمان هستند.امام شهیدمان فرمود: «بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند».

رئیس قوه قضاییه افزود: بار دیگر از پویش «ایران همدل» در کمک به مردم مقاوم لبنان و حزب‌الله سرافراز، حمایت می‌کنیم و به یاد شهید سیدحسن نصرالله، با صدای رسا و غرا فریاد برمی‌آوریم که «إسرائیل أوهن من بیت العنکبوت»؛ «اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است».

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.