این دستاورد جدید جبهه مقاومت نیازمند شکر است

مشرق نیوز جمعه 28 فروردین 1405 - 10:42

به گزارش مشرق، کمیل خجسته فعال رسانه در تلگرام نوشت:

و اینک لبنان...

انگار که خدا بغلش را باز کرده و هر قدمی که بر می‌داریم ناگهان خودمان را در بغل او می‌بینیم.

حالا بعد از چند روز پافشاری و ایستادگی ایران، به لبنان آتش‌بس برگشت.

ایران چهار خط تلاش را برای رسیدن به این هدف دنبال کرد:

۱. آرایش نظامی گرفت‌ چه در میدان که آن‌ها این عزم را دیدند و چه در رسانه از توییت سید مجید تا بیانیه قرارگاه خاتم و البته بیانیه یمن قهرمان.

۲. مذاکره را وابسته به تعیین تکلیف وضعیت لبنان کرد. اول ایران توانست آتش را از بیروت و ضاحیه خارج کند و اگر کارشکنی دولت حقیر لبنان نبود همان دفعه، کار کامل تمام بود. همان‌طور که نبیه‌بری اشاره کرد. اما اینجا احتیاج به رزم حزب‌الله بود که شاهکار بنت‌جبیل را خلق کرد و دشمن صهیونیستی را زمین‌گیر کرد.

۳. فشار دیپلماسی و سیاسی را بالا برد. به واسطه‌ها پیغام داد جبهه مقاومت یکپارچه است. آنچنان که وزارت امور خارجه پاکستان بیانیه داد لبنان همچنان بخشی از توافق آتش‌بس است.

۴. در مقابل نقض عهد امریکا، ایران هم تنگه را مسدود نگه‌ داشت و به قرار توافق عمل نکرد و فشار بازار انرژی را بالا نگه داشت.

و اینک لبنان وارد آتش‌بس شد. دستاورد جدید محور مقاومت یک شکر بزرگ نیاز دارد.

و البته شکر دستاورد، حافظ آنست و کاری که دشمن خواهد کرد کوچک نشان دادنش است. حالا جنگ روایت‌ها برای تثبیت این دستاورد مهمترین قسمت جدید آن خواهد بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.