تداوم حملات رژیم صهیونیستی به لبنان با وجود آغاز رسمی آتش‌‎بس

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 01:56
خبرگزاری ملی لبنان از تداوم حملات رژیم صهیونیستی به لبنان با وجود آغاز رسمی آتش‎‌بس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد که با وجود آغاز رسمی آتش‌بس حملات رژیم صهیونیستی به دو شهرک الخیام و دبین در جنوب این کشور همچنان ادامه دارد.

حملات رژیم صهیونیستی به لبنان در حالی ادامه دارد که آتش‌بس ۱۰ روزه از ساعتی قبل رسما آغاز شده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ساعتتی پیش در پیامی در شبکه اجتماعی تروث سوشال از برقراری آتش‌بس ۱۰ روزه در لبنان خبر داد. طبق گفته ترامپ رئیس جمهور (لبنان) جوزف عون و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی توافق کردند که به منظور دستیابی به صلح، رسماً یک آتش‌ بس ۱۰ روزه را از ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا (EST) آغاز کنند.

گفتنی است که آتش‌بس در لبنان یکی از شروط ایران برای هرگونه توافق با آمریکا بود و این آتش‌بس با فشارهای ایران و در نتیجه مقاومت مردم لبنان و فداکاری‌های رزمندگان حزب‌الله محقق شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.