قالیباف و قاآنی پیام دادند | اولین واکنش ایران به آتش‌بس در لبنان‌

همشهری آنلاین جمعه 28 فروردین 1405 - 00:01
رئیس مجلس و رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران و آمریکا در اسلام‌آباد پاکستان، پیامی درباره توقف آتش در لبنان صادر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، "محمدباقر قالیباف" اعلام کرد: همانطور که دیشب گفتم، آتش‌بس تنها نتیجه پایداری حزب‌الله و وحدت محور مقاومت بود.

او خاطرنشان کرد: ما با احتیاط به این آتش‌بس نزدیک خواهیم شد و تا زمان دستیابی به پیروزی کامل متحد خواهیم ماند.

پیام فرمانده نیروی قدس سپاه

سرلشکر اسماعیل قاآنی هم در این خصوص نوشت: مردم عزیز لبنان و منطقه می‌دانند پیروز میدان سرنوشت‌ساز، حزب‌الله قهرمان است.

وی آتش‌بسی در لبنان را نتیجه ایستادگی با صلابت مقاومت لبنان و حمایت جمهوری اسلامی ایران دانست.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.