نتانیاهو: پرونده آتش بس با لبنان را با هماهنگی کامل با رئیس جمهور آمریکا پیش می بریم

عصر ایران پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 23:30
نخست وزیر رژیم اسرائیل اظهار داشت که نیروهای این رژیم در روزهای آتش بس در نقاط استراتژیک باقی خواهند ماند، اما از ذکر جزئیات سازوکار اجرایی آتش بس خودداری کرد.
در حالیکه اسرائیل پیشتر شروط خود را برای آتش بس در لبنان تعیین کرده بود، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم روز پنجشنبه تاکید کرد که نیروهایش در نقاط استراتژیک باقی می مانند، اما همزمان از «هماهنگی نزدیک با ترامپ» خبر داد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های اسرائیل، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در جلسه کابینه امنیتی اعلام کرد که اسرائیل پرونده آتش بس با لبنان را با هماهنگی کامل با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش می برد.
 
نخست وزیر رژیم اسرائیل اظهار داشت که نیروهای این رژیم در روزهای آتش بس در نقاط استراتژیک باقی خواهند ماند، اما از ذکر جزئیات سازوکار اجرایی آتش بس خودداری کرد.
 
بر اساس اعلام رسانه های رژیم صهیونیستی، اظهارات نتانیاهو در حالی بیان می شود که شماری از وزیران کابینه این رژیم خواستار رای گیری درباره توافق آتش بس بودند، اما او این درخواست را بی پاسخ گذاشت.
 
رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین از اولتیماتوم ۱۰ روزه اسرائیل به دولت لبنان برای اقدام علیه حزب الله خبر داده اند که به گفته آنها، رژیم صهیونیستی تهدید کرده است که در غیر این صورت، اسرائیل با قدرت وارد عمل خواهد شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.