مهاجری: مشارکت در انتخابات بسیار پایین است؛ آن را به تعویق بیاندازید

عصر ایران پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 21:20
در شرایط فعلی و حتی قبل از جنگ، طبق برآوردها، مشارکت بسیار پایین است. ‏یک جریان خاص بدنام مثل‌همیشه دنبال کسب‌قدرت با رای ناچیز است.
 محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «‏آقای ⁧ وزیر کشور ⁩! ‏فلسفه برگزاری ⁧ انتخابات ⁩، حضور موثرمردم است. در شرایط فعلی و حتی قبل از جنگ، طبق برآوردها، مشارکت بسیار پایین است. ‏یک جریان خاص بدنام مثل‌همیشه دنبال کسب‌قدرت با رای ناچیز است. ‏کاش اولین انتخابات ⁧ دولت پزشکیان ⁩ را ضایع نکنید. ⁧ انتخابات شورای شهر‌ها ⁩ را به تعویق بیندازید».
 
مهاجری

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.