مهلت استفاده از یارانه خدمات آزمایشگاهی تا ۱۵ اردیبهشت

صدا و سیما پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 13:12
رئیس شبکه آزمایشگاهی کشور گفت: پژوهشگران می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ از اعتبارات یارانه خدمات آزمایشگاهی فصل زمستان ۱۴۰۴ برای دریافت خدمات آزمایشگاهی استفاده کنند.

مهلت استفاده از یارانه خدمات آزمایشگاهی تا ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر یونسیان رئیس شبکه آزمایشگاهی کشور با اشاره به تداوم حمایت از جامعه علمی کشور افزود: با هدف گسترش و ارتقای کیفیت پژوهش‌های آزمایشگاهی، حمایت از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی همچنان ادامه دارد و این گروه‌ها می‌توانند از یارانه اعتباری شبکه آزمایشگاهی برای دریافت خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند شوند.

یونسیان درباره میزان اعتبار تخصیص‌یافته در این طرح اظهار کرد: میزان اعتبار اختصاص یافته به واجدین شرایط در مقایسه با دوره‌های پیشین رشد قابل توجهی داشته است و روند تخصیص آن همچنان ادامه دارد.

رئیس شبکه آزمایشگاهی کشور همچنین با اشاره به جزئیات این حمایت افزود: در این دوره نیز همانند دوره‌های گذشته، اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند از یارانه اعتباری شبکه آزمایشگاهی کشور با پوشش ۵۰ درصد هزینه خدمات و تا سقف ۴۰ میلیون ریال برای استفاده از خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند شوند.

یونسیان با بیان این‌که ظرفیت طرح اعتباری فصل زمستان ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی هنوز تکمیل نشده است، تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سامانه باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی کشور به نشانی my.labsnet.ir نسبت به تکمیل اطلاعات کاربری و ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.