پنتاگون: برای ترمیم ذخایر تسلیحاتی به سال‌ها زمان نیاز داریم  

الف پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 11:40
آمریکا پس از عملیات نظامی علیه ایران برای تکمیل ذخایر سلاح‌های خود به سال‌ها زمان نیاز خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، اسپوتنیک گزارش داد: هیث کالینز، مدیر آژانس دفاع موشکی، در جلسه استماع کمیته خدمات مسلح مجلس نمایندگان گفت: «این مدت زمان طول خواهد کشید تا این مهمات دوباره پر شوند. ما هر روز در حال تولید سلاح برای تکمیل آنها هستیم، اما چندین سال طول خواهد کشید تا دوباره پر شوند.»

در 28 فوریه، آمریکا و رژیم صهیونیستی حملاتی را به اهدافی در ایران، از جمله در تهران، انجام دادند که باعث خسارت و تلفات غیرنظامیان شد. ایران با حملاتی به سرزمین های اشغالی و تأسیسات نظامی ایالات متحده در خاورمیانه پاسخ داد.

هفته گذشته، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت که با آتش‌بس دو هفته‌ای دوجانبه با ایران موافقت کرده است. مذاکرات بعدی در اسلام آباد شکست خورد و تنگه هرمز همچنان بسته ماند و ترامپ محاصره این آبراه را از سوی آمریکا اعلام کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.