به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه الاعلام الحربی، حزب الله لبنان در ادامه پاسخ به نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی مواضع نظامی ارتش اشغالگر و شهرک ها صهیونیست نشین را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.
در بیانیه های حزب الله درباره این حملات آمده است: برای حمایت از لبنان و مردم آن و در پاسخ به نقض آتش بس از سوی دشمن صهیونیستی و تجاوزات مکرر آن به مناطق جنوبی لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۰۲:۳۰ بامداد امروز پنج شنبه به وقت بیروت پایگاه «حانیتا» متعلق به ارتش اشغالگر را با دستهای از پهپادهای انفجاری هدف قرار دادند.









