تداوم پاسخ کوبنده حزب‌الله به نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 08:28
حزب الله لبنان اعلام کرد که از نخستین لحظات بامداد امروز پنج‌شنبه و در پاسخ به تداوم نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی، مواضع این رژیم را هدف حملات سنگین موشکی و پهپادی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه الاعلام الحربی، حزب الله لبنان در ادامه پاسخ به نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی مواضع نظامی ارتش اشغالگر و شهرک ها صهیونیست نشین را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.

در بیانیه های حزب الله درباره این حملات آمده است: برای حمایت از لبنان و مردم آن و در پاسخ به نقض آتش بس از سوی دشمن صهیونیستی و تجاوزات مکرر آن به مناطق جنوبی لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۰۲:۳۰ بامداد امروز پنج شنبه به وقت بیروت پایگاه «حانیتا» متعلق به ارتش اشغالگر را با دسته‌ای از پهپادهای انفجاری هدف قرار دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.