محسن رضایی: تنگه هرمز را رها نمی‌کنیم

افکار نیوز پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 00:02
فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس ۸ ساله با بیان اینکه تا احقاق کامل حقوقمان تنگه هرمز را رها نمی‌کنیم، تمدید آتش‌بس را به صلاح ندانست اما در عین حال متذکر شد این سخن او به‌معنای توقف مذاکرات نیست؛ کما اینکه در جنگ ۸ ساله نیز بدون آتش‌بس مذاکرات در جریان بود.

سردار سرلشکر "محسن رضایی" در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر صداوسیما، ضمن تبریک پیروزی‌های پی‌درپی ایران در برابر دشمنان چه در بعد نظامی و چه در بعد سیاسی گفت: افتخار می‌کنم عضوی از ملتی هستم که بیش از ۲۵ میلیون نفر برای دفاع از کشورشان اعلام آمادگی کردند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این ملت بزرگ در زمان قاجار و پهلوی بودند ایران هرگز ذره ای از خاکش را از دست نمی‌داد و امروز دست حضرت ولی‌عصر و توجه خدای متعال بر کشور ماست.

فرمانده اسبق سپاه با قرائت آیه‌ای از قرآن مجید بیان داشت: خداوند در قرآن پاسخ این جنایتکاران را می‌دهد و امروز مجرم‌ترین افراد بشر ترامپ و نتانیاهو هستند و حالا پس از چندین شکست سریالی ترامپ روی به محاصره آورده است و باید از او پرسید که او چکاره است و هزاران کیلومتر دور از کشورش در منطقه ما بدنبال چیست.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.