
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرلشکر محسن رضایی در گفتوگو با شبکه خبر با اشاره به اینکه ترامپ میخواهد پلیس تنگه هرمز شود، گفت: محاصره دریایی تعریف و چارچوب دارد اما آمریکاییها جرئت نزدیک شدن ندارند و از کیلومترها دورتر یک کلانتری را میزنند.
فرمانده کل سپاه در دفاع مقدس ۸ ساله همچنین گفت: ناوهای آمریکایی با نخستین شلیک موشکهای ایران میشوند و ترامپ خطر بزرگی برای ارتش آمریکا به وجود آورده است.
سرلشکر رضایی با بیان اینکه ایران از ۱۰ شرط خود هیچ وقت کوتاه نمیآید، اظهار داشت:محاصره دریایی یک اقدام غیرنظامی و شکستپذیر است چراکه شناورها به راحتی تردد میکنند و محاصره دریایی آنها صرفا جنگ روانی است
از یک حدی جلوتر بیایند، ناوهایشان غرق میشوند.
آمریکاییها از جنگ مستمر میترسند. در نتیجه سایه جنگ را بر خود جنگ ترجیح میدهند تا مهمات و ذخایرشان را برای حمله جدید آماده کنند.
آمریکا همین الان هم آتشبس را نقض کرده. آنها در منطقه نیرو میآورند. در حالیکه آتشبس یعنی هیچ تحرک نظامی وجود نداشته باشد.
ما نگرانی از جنگ پیوسته نداریم و میتوانیم ماهها ادامه دهیم.
شنیدم آمریکا گفته ما نیروی دریایی ایران را منهدم کردیم، پس بیایند از تنگه هرمز رد شوند [تا ببینند]!
روزی نیست که از نیروی زمینی به من نگویند آمریکاییها تا یک جایی بیایند! ما آرزو میکنیم آنها بیایند، منتظرشان هستیم.
منطق راهبردی میگوید اگر آمریکا جنگ زمینی را شروع کند، باید تا تهران بیاید. چون تا آنجا هدفی وجود ندارد. اگر نتوانند، هر جا متوقف شوند، از نظر نظامی شکست خوردند.
اگر از سواحل ایران هم وارد شوند که عالی است! آن زمان هزاران نفر اسیر میتوانیم بگیریم.
آنها میدانند نیروی زمینی ما از چه قدرتی برخوردار است.
مسئله بمب اتم نیست. آمریکا با این دروغ میخواهد غنیسازی و فناوری هستهای را از ما بگیرند. از کجا معلوم چند وقت بعد بگویند ایران موشکی ساخته که میخواهد واشنگتن را بزند و بخواهند فناوری موشکی ما را هم بگیرند.
ترامپ مظهر بیثباتی است و بارها حرفش را عوض کرده. اما حالا میگوید ایرانیها ثبات ندارند!
ما برای اینکه ترامپ را تسلیم کنیم تا تن به حقوق ایران بدهد، سخت و محکم هستیم.
درحال تکمیل...