فرمانده کل ارتش پاکستان وارد ایران شد (+عکس)

عصر ایران چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 19:16
یک هیات عالی رتبه امنیتی سیاسی از پاکستان مشتمل بر افراد مهم پاکستانی، اسلام آباد را به مقصد تهران ترک کرد.

عاصم منیر در راس یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی-امنیتی برای انتقال پیام آمریکا و برنامه ریزی برای دور دوم گفت وگو‌ها عازم تهران شد و طبق گزارش‌ها دقایقی پیش به ایران رسید.

صداوسیما به نقل از منابع آگاه و رسانه‌ای در پاکستان مدعی شد این هیات عالی‌رتبه حامل پیام جدید واشنگتن برای تهران است که در نشستی با حضور مسئولان ایرانی بررسی خواهد شد.

این هیات موضوعات مرتبط به دور دوم مذاکرات که قرار است در روزهای آتی به میزبانی اسلام آباد برگزار شود را با مقامات ایرانی بررسی خواهد کرد. این اظهارات در شرایطی مطرح شده که گمانه‌زنی‌ها درباره برگزاری دور دوم مذاکرات میان تهران و واشنگتن در اسلام‌آباد افزایش یافته است.

همزمان منابع پاکستانی هم مدعی شده‌اند که احتمال برگزاری این مذاکرات در روزهای آتی در اسلام‌آباد وجود دارد. این هیئت تا نیم ساعت دیگر مورد استقبال آقای عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.