گروسی: کره‌شمالی در حال سرعت بخشیدن به ظرفیت تسلیحات اتمی است

الف چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 18:50
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد، کره شمالی به شدت در حال افزایش ظرفیت تسلیحات هسته‌ای خود است.

به گزارش ایسنا، رافائل گروسی رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (چهارشنبه) گفت که کره شمالی افزایش بسیار جدی در قابلیت‌های تولید تسلیحات هسته‌ای خود داشته است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سخنرانی خود در سئول افزایش سریع فعالیت در رآکتور پنج مگاواتی، واحد بازفرآوری، یک رآکتور آب سبک و سایر تاسیسات در مجتمع هسته‌ای «یونگ‌بیون» کره شمالی را تایید کرد.

وی در ادامه افزود که برنامه هسته‌ای کره شمالی در حدود چند ده کلاهک هسته‌ای تخمین زده می‌شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.