وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وانگ یی وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین، در یک تماس تلفنی، درباره آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی و روند مذاکرات ایران و آمریکا در اسلامآباد گفتوگو کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در ادامه رایزنیها درباره تحولات مرتبط با مذاکرات و تحولات در منطقه با همتای چینی خود تلفنی گفتوگو کرد.
در این تماس تلفنی، دو دیپلمات درباره وضعیت فعلی ثبات منطقهای و روند مذاکرات جاری بین ایران و ایالات متحده که اخیرا در اسلامآباد برگزار شده، تبادل نظر کردند.
عراقچی و وانگیی پیشرفت این تلاشهای دیپلماتیک را در کنار مسائل بینالمللی گستردهتر مورد توجه مشترک بررسی کردند.
شایان ذکر است، پس از مذاکرات روز شنبه ایران و آمریکا کشورهای منطقه و فرامنطقه در تلاش برای نزدیک کردن دیدگاه طرفین به یکدیگر هستند تا از سطح تنشها کاسته شود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.