تداوم حملات رژیم صهیونیستی به لبنان با نقض آتش بس

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:07
رژیم صهیونیستی با نقض آتش بس به حملات خود به جنوب لبنان ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین در جنوب از ادامه گلوله‌باران توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه چند روستا در شهرستان صور در جنوب لبنان خبر داد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منطقه میان الحوش و برج الشمالی در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

منابع لبنانی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک الحنیه در شهرستان صور در جنوب لبنان خبر دادند.

از سوی دیگر مقاومت اسلامی اعلام کرد که پادگان «متات» را با دسته‌ای از پهپادهای انتحاری هدف قرار داده است.

همزمان منابع لبنانی به شلیک چند موشک از جنوب لبنان به‌سوی فلسطین اشغالی اشاره کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.