به گزارش مشرق، سیدعباس عراقچی و فیصل بن فرحان وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی امروز (دوشنبه) ۲۴ فروردینماه طی یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه و مذاکرات ایران و آمریکا در اسلامآباد گفتوگو و تبادل نظر کردند.
مذاکرات اسلامآباد بین ایران و آمریکا با واسطه پاکستان که از روز (شنبه) ۲۲ فروردینماه به ریاست محمدباقر قالبیاف رئیس مجلس شورای اسلامی و جی دی ونس معاون اول رئیس جمهور آمریکا در پایتخت پاکستان آغاز و در چند دور برگزار و جمعا ۲۱ ساعت به طول انجامید، در پی زیادهخواهیهای آمریکا و با وجود اینکه به گفته اسماعیل بقائی سخنگوی دستگاه دیپلماسی در برخی نکات تفاهم حاصل شده بود، بی نتیجه پایان یافت.
عراقچی شب گذشته نیز با همتای فرانسوی درباره این مذاکرات گفتوگو کرد.







