در صورت ازسرگیری تجاوز علیه ایران، با قدرت ورود خواهیم کرد

صدا و سیما دوشنبه 24 فروردین 1405 - 00:12
یمن هشدار داد: ازسرگیری تجاوز آمریکا و اسرائیل به ایران و محور مقاومت، با واکنش قاطع نیروهای مسلح یمن و اخلال در بازارهای جهانی انرژی روبرو خواهد شد.

در صورت ازسرگیری تجاوز علیه ایران، با قدرت ورود خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ وزارت خارجه یمن در بیانیه‌ای، مواضع تهران در مذاکرات اسلام آباد را «پیروزی جدید» برای جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت دانست و رفتار آمریکا را نشانه ناتوانی واشنگتن در تحقق اهدافش توصیف کرد. در این بیانیه تاکید شده است: هرگونه اقدام آمریکا به تشدید تنش در منطقه یا در دریا، پیامد‌های منفی بر زنجیره تأمین جهانی، قیمت انرژی و اقتصاد بین‌الملل خواهد داشت و در صورت ازسرگیری تجاوز علیه ایران و محور مقاومت، یمن آمادگی کامل برای واکنش قاطع و تشدید عملیات نظامی را دارد. وزارت خارجه یمن با اشاره به فشار‌های گسترده برای شکستن معادله وحدت در میدان‌های مقاومت تاکید کرد: این تلاش‌ها شکست خورده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.