هیات عالی رتبه ایران با بدرقه مقام‌های پاکستانی اسلام‌ آباد را ترک کرد

عصر ایران یکشنبه 23 فروردین 1405 - 18:16
«سناتور محمد اسحاق دار» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه، «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی، فیلد مارشال «سید عاصم منیر» فرمانده ارتش و «سید محسن نقوی» وزیر کشور پاکستان در مراسم بدرقه هیات عالی رتبه ایران حضور یافتند.
 هیات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان ساعاتی قبل اسلام‌آباد را به مقصد میهن اسلامی ترک کرد.
 
به گزارش ایرنا، «سناتور محمد اسحاق دار» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه، «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی، فیلد مارشال «سید عاصم منیر» فرمانده ارتش و «سید محسن نقوی» وزیر کشور پاکستان در مراسم بدرقه هیات عالی رتبه ایران حضور یافتند.
 
صبح امروز نیز هیات آمریکایی به ریاست جی دی ونس معاون ترامپ اسلام‌آباد را ترک کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.